duminică, 30 iunie 2013

I'm back!

Dupa o pauza de aproximativ 3 luni, am revenit cu retete noi si foarte diferite fata de cele de pana acum :)
Motivul lipsei mele? Timp de 15 saptamani am tinut un regim destul de strict, lucru ce nu mi-a mai permis testarea multor retete, asa ca am luat decizia sa fac o pauza in acea perioada.

Regimul mi-a schimba complet obiceiurile culinare, modul in care citesc eticheta unui produs (da, acum chiar fac asta!), dar si perceptia asupra modului de a gati.

De acum inainte ma voi orienta mai mult catre mancarea cu putine calorii, mai sanatoasa si mai apropiata de ceea ce are nevoie organismul nostru. Mi-am dat seama ca nu avem de atata zahar, sosuri, semipreparate, fast-food etc si ca eu, cel putin, pot functiona foarte bine si fara ele. Intentionez sa-mi mentin aceasta atitudine si pe viitor, lucru ce se va reflecta si in retetele pe care le voi incerca.

Prima reteta ,,altfel" va fi ceva dulce si chiar va fi un dulce diferit fata de orice am incercat eu pana acum!
Revin maine cu reteta!

Va doresc o vara cat mai frumoasa in continuare!
Monica

Un comentariu: