luni, 25 martie 2013

Supa crema de pui

Prima mea supa crema de pui. Rezultatul mi-a depasit asteptarile :)
Este foarte buna simpla sau alaturi de crutoane; eu am avut unele in forma de mici bilute luate de la Kaufland.


Am folosit:
  • un piept de pui
  • 2 morcovi
  • 1 cartof mare (sau 2 mici)
  • 1 ceapa mica
  • 1 pastarnac
  • smantana pentru gatit (o cutie mica: 200 ml)
  • putin ulei
  • sare, piper

Cum am procedat:

- am spalat pieptul de pui si l-am taiat cubulete; am curatat legumele si am procedat la fel si cu ele


- punem carnea si legumele la fiert





- cand sunt gata (aprox 40 minute) le punem in blender; adaugam smantana pentru gatit si putin ulei, precum si o parte din apa in care au fiert carnea si legumele




- adaugam sare si piper dupa gust


POFTA BUNA!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu