sâmbătă, 2 martie 2013

Omleta la cuptor

A fost prima mea omleta la cuptor, nu mai incercasem pana atunci. Reteta poate suferi "modificari" in functie de preferintele fiecaruia (una dintre prietenele mele, de exemplu, nu suporta ciupercile, asa ca ea le-ar putea inlocui cu masline sau ardei ori altceva). Important este ca la final sa ne placa produsul finit si sa ne gandim ca il vom mai face si alta data.

Am folosit:
  • 6 oua
  • 100 ml smantana lichida (jumatate pachet)
  • 150 g branza
  • 2 carnaciori
  • 1 conserva ciuperci
  • 1/2 conserva boabe de porumb
  • cascaval ras (cat doriti)
  • unt (cat sa ungem vasul care va merge la cuptor + pentru prajit)
  • marar
  • sare

Cum am procedat: 

- am calit ciupercile scurse de zeama cu carnaciorii taiati feliute pentru cateva minute in putin unt



 - intr-un bol amestecam bine ouale batute cu marar, smantana lichida, sare si adaugam boabele de porumb, precum si compozitia de mai sus



- ungem cu unt un vas termorezistent si turnam amestecul in el



- presaram cascaval deasupra si lasam la cuptor pentru aprox. 30 minute

* eu am mancat-o alaturi de o salata tzatziki; a fost interesanta combinatia si cu sos Chutney

 POFTA BUNA!













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu