luni, 18 februarie 2013

Muschi de porc la cuptor cu sos de rosii

Sambata, weekend... nu vrei sa aloci prea mult timp gatitului, dar parca vrei sa mananci ceva bun. Solutia? Citeste mai departe :)

Am folosit:
  • 7 felii medii muschi de porc
  • 1 cub concentrat legume
  • 1 borcan sos de rosii cu condimente (eu am folosit Monte Banato, 300 g.)
  • condimente carne de porc
  • 2 linguri vin rosu (dulce, in cazul meu)
  • putina mozarella rasa (sau Emmentaler)
  • 2 / 3 rosii medii
  • sare, piper

Cum am procedat: 

- am taiat pe jumatate feliile de carne si le-am pus intr-o tava termorezistenta (unsa cu foarte putin ulei in prealabil); adaugam condimentele (sare, piper, si cele pentru carnea de porc), precum si vinul

- am acoperit totul cu apa si am adaugat cubul concentrat; se lasa la cuptor la foc mediu pentru aprox 45 min

- scoatem tava si adaugam sosul de rosii; intoarcem carnea si completam cu apa (numai daca e nevoie, la mine nu a fost cazul); lasam iar la cuptor pentru alta jumatate de ora

- scoatem tava si punem deasupra feliile de rosii, peste care presaram mozarella sau Emmentaler; mai lasam 10-15 minute la cuptor pentru a se rumeni cascavalul



POFTA BUNA!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu