luni, 4 februarie 2013

Briose cu ciocolata

Cum am incheiat ultima zi de weekend? Incercand, pentru prima oara, sa fac briose. Am ales o reteta ce continea si ciocolata, iar experimentul a fost incununat de succes. M-am convins si eu ca briosele se fac destul de repede, iar reteta incercata nu e deloc complicata. Cred ca voi continua si cu alte umpluturi pe viitor, inceputul a fost mai greu, dar am reusit sa sparg gheata :)

Am folosit:
  • 250 g. faina
  • 300 g. iaurt
  • 100 g. ciocolata (o tableta)
  • 1 plic praf de copt
  • 200 g. zahar
  • 1 ou
  • 2 linguri ulei
Cum am procedat:
- am pus intr-un vas zaharul, iaurtul, oul si uleiul si le-am mixat bine

- am adaugat faina si praful de copt si am mixat iar


- am maruntit tableta de ciocolata in bucatele foarte mici si le-am adaugat aluatului obtinut; amestecam totul incet cu o spatula de lemn

- pregatim formele de briose:
a) fie punem cosulete de hartie speciala pentru ele
b) fie le ungem cu putin ulei
* eu am optat pentru a doua varianta deoarece nu am gasit hartie speciala la Cora
- adaugam compozitia in forme cu o lingura
* umplem aprox. 3/4 din forme, aluatul va creste la cuptor si are nevoie de spatiu
- am lasat briosele la cuptor la foc mic pentru aprox. 20 - 30 minute

POFTA BUNA!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu