joi, 31 ianuarie 2013

Tarta cu sunca si porumb

Reteta de aseara a fost rapida ca timp de preparare, dar a durat ceva mai mult pana a fost gata deoarece compozitia trebuia lasata sa se odihneasca si sa creasca pentru o ora. Deci, daca vreti sa o incercati, alocati-va timp pentru pregatirea ei; nu as recomanda-o pentru momentele de foame intensa :)

Merge foarte bine cu salate, castraveti murati sau rosii; eu am incercat-o cu tzatziki si a fost o combinatie delicioasa.

Am folosit:
  • 300 g faina
  • 2 oua
  • 1 plic drojdie uscata
  • 200 g smantana
  • 250 g sunca
  • 1 conserva mica boabe de porumb
  • circa 100 g cascaval ras
Cum am procedat:
- am taiat sunca in bucatele mici si am topit untul la foc mic
- intr-un vas mai inalt si incapator am pus faina, praful de copt, untul topit, 1 ou, sunca, smantana, cascavalul, boabele de porumb, sare si piper
*eu am folosit Emmentaler ras; cred ca 60-70 g sunt totusi suficiente dar asta tine de gustul fiecaruia
*in loc de porumb putem folosi si alte ingrediente: ardei, masline, ciuperci etc



- se amesteca foarte bine toate ingredientele, iar compozitia se lasa deoparte pentru o ora
*amestecul va creste, de aceea e recomandat sa se foloseasca un vas mai inalt sau mai mare
- am pus amestecul intr-un vas termorezistent si l-am uns cu un ou batut
- se lasa la cuptor pt aprox.45 minute
*la final facem testul scobitorii pentru a ne asigura ca e gata (daca scobitoarea iese curata dupa ce am introdus-o in mijlocul compozitiei, atunci putem stinge cuptorul)

POFTA BUNA!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu